söndag, augusti 12, 2007

Vackra, vackra människor


Som jag skrivit förut så har jag svårt för detta med att följa TV-serier men "McLeod's Daughters" missar jag ogärna. Den går dessutom på söndagar mitt på dagen så det gör det lättare att följa den tycker jag. Jag vet inte vad det är med australienska TV-serier, jag tenderar att fastna för just dessa. Jag fullkomligt älskade "Flying Doctors" - och gör det fortfarande. Likväl tyckte jag om miniserien "Bangkok Hilton".

Just "McLeod's Daughters" tilltalar mig för att jag tycker om de vackra miljöerna, vardagsdramatiken, de sympatiska personligheterna - att nästan alla personer i serien är tokvackra skadar ju inte heller *s* Min stora favorit är Stevie (Simone Mackinnon), en sån otroligt vacker kvinna! Jag väntar tappert på att hon och bästa vännen Alex ska få fingrarna ur nån gång! ;)


Stevie (Simone Mackinnon)


Alex (Aaron Jeffrey)

Inga kommentarer: