fredag, oktober 26, 2007

Ändrade planer

Det blev inte som planerat i afton. Jag sitter och väntar på att Daniel ska hämta mig på jobbet sedan drar vi som hastigast till huset för att mäta några tavlor sedan vidare till Luleå redan i kväll. Det blir lite för stressigt att ta det i morgon med tanke på Daniels fest. Vi kör bara Mio här hemma i morrn och på så vis får vi ju lite sovmorgon också. Det ska bli så skönt att slippa stressa upp för nåt en morgon. I Luleå väntar åtminstone WIKA möbler, Gallerix och storheden. Vi tänkte "bunkra upp" med några flaskor vin (Daniel har ju monterat ihop vinstället nu), det är kul att ha lite olika sorter hemma för mysiga kvällar och spontanitet. Middagen får bli ute nånstans ikväll. Tack för middagstipsen ändå, Daniel och Tove. Sistnämndas fläskfilégryta måste absolut testas nån gång. Den lät supergod.

Jag ringde Telia angående vårt modem, det börjar ju bli rätt angeläget att få igång internet nu. Räkningarna har börjat trilla in och de ska ju betalas. Tydligen ligger vårt paket på Ica Kvantum redan så jag antar att det blivit nåt strul med vår avi pga eftersändningen. Jag fick i alla fall ett kollinummer som jag ska kunna hämta ut paketet på i kombination med legitimation, jag hoppas innerligt att det inte blir nåt problem med tanke på efternamnsbytet bara. Jag har ju inte något nytt körkort ännu och paketet är ju adresserat till mitt nya namn.

Nu ska jag stänga ner och avsluta här. Ha en alldeles fantastisk helg om vi inte hörs förrän på måndag. Får vi igång nätet under helgen så lär jag väl återkomma ganska snart *s*

Inga kommentarer: