måndag, november 26, 2007

På väg hem...


Tog bilden på väg upp och nu är vi på väg tillbaka. Bilen är proppfull. Vi har hittat det mesta av det vi var ute efter. Jag hittade däremot inget tyg till de tygtavlor jag planerar att knåpa ihop, inte heller några fina fönsterbelysningar med julkänsla. Vi saknar fortfarande det till två av fönstrena. Vi gick bet på en matta till köket också. Så vi har fortfarande en del kvar att leta efter. På alko lyckades vi också göra av med pengar. Tänk så lätt det är *s* Middagen inmundigades på Frasses i Haparanda, så här sitter vi i bilen; mätta, trötta och belåtna. Daniel kör och jag och Kristina degar. Det är inte lika livat i bilen nu som det var när vi åkte upp. Längtar hem. Det ska bli mer än ljuvligt att tömma bilen, ta en skön dusch och sen kika lite på tv innan sängen. I morgon väntar en fulltecknad arbetsdag. Hembesök under förmiddagen och sedan en föreläsning på Landstingshuset från kl 13 och resten av dagen. Nu ska jag vara lite trevlig med mina kamrater här i bilen;

Inga kommentarer: