onsdag, april 09, 2008

Planeringsdag och paltkoma

Pust, är galet mätt efter lunch på mysiga Norrigården. Valde palten och till det även en assiett med deras uuuunderbara sallad. Jag är såld på sojabönor och det har de på sitt salladsbord, det i kombination med olika sallatssorter, tomat, gurka, marinerade champinjoner, rostade solrosfrön och en liten "klutt" av deras vitlöksdressing är så jääääkla gott. Så här sitter jag nu , nästan benägen att svimma*s*. Inte så smart att äta palt under en planeringsdag då man mest ska sitta och prata, planera och lyssna *s*. Återsamlingen är klockan 13 så jag hinner kasta in några ord i bloggen innan dess.

Daniel har meddelat att min lilla ögonsten (läs: mobilen) nu är inlämnad på Audio Video i Älvsbyn för vidare transport till servicesstället i Nacka. Det skulle ta ca. 2 veckor så under den tiden får min gamling (S700i) extraknäcka.

Innan jag avslutar här vill jag passa på att gratulera Tove till jobbet. Du är helt enkelt bäst! Att i en sån konkurrens ta sig fram och sälja in sig själv så till den milda grad att man erbjuds jobbet är en enorm prestation. Du kommer att bli en fantastisk tillgång för din arbetsplats, det är jag övertygad om. De varmaste av kramar till dig. Love you! ♥

En gratulation vill jag även skicka till Cecilia i Göteborg som fyller 32 år idag. Hipp, hipp hurraaaaaa min vän! ♥

Inga kommentarer: