torsdag, juni 26, 2008

Aftonen i afton

  • Fyndat mig två par skor, ett par sköna promenadskor och ett par ursöta röda kilklacksskor (se bild längre ner)
  • Varit på vippen att lägga 899 kr på ett par skor, så himla sköna men inte snygga nog ;)
  • Haft Tove-talk och thé i timmarna två ♥
  • Nästintill slutfört packningen inför lördagens flygtur
  • Förkokt potatisen och gjort i ordning en vitlöksvariant och en utan vitlök till morgondagens knytisfest hos Agneta
  • Tagit upp mitt marinerade kött, också det till morgondagen
  • Kastat mina liljor som börjat tappa bladen :(
  • Målat tånaglarna - röööööda! ☺
  • Bränt en skiva med bilderna från Köpenhamn åt B
  • Tömt minneskortet på kameran så att den är ren och redo för en massa nya bilder från morgondagens begivenheter, resan och semestern!

Duffy I


Duffy II

Nu ska jag återgå till mina sysslor och sedan blir det sängen. I morgon gör jag min sista arbetsdag sedan är det min tur att få semester minsann. Bara så att ni vet så har jag beställt en massa sol och go'väder *s*

Inga kommentarer: