tisdag, juli 15, 2008

Diplomati

Du orättvisa värld. Jag sitter ute i solen och försöker mig på att bli lite välfärgad men det är totalt lönlöst! Jag blir bara mer grisrosa/ljusröd. Jag har i och för sig förlikat mig med det faktum att jag är en notorisk "blekfis" men när jag ser Agneta som idag till exempel, då kan jag bli lite avundsjuk. Fyyy bubblan vilken underbar färg hon fått, hon är så brun och fin! Det är tur att jag har en så diplomatisk och rar man här hemma, när jag efter nån timme i solen frågar om jag blivit brun så svarar han:

-Brun...njae, jag vet inte det men du har fått färg.

Färg? *s* Det säger ju en del ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Tyvärr" är jag i din väns sits.
Brun som en pepparkaka på nolltid.
Haha Jasså, skönt att veta att jag inte är ensam om fenomet då;)

missj sa...

Nää, ännu en "äcklig" människa som blir brun och fin *S*

Och nej, du är inte ensam - far from it ;)