torsdag, juli 17, 2008

Spontanitet och behov av aktivering

Inget Storforsen idag heller. Lägger ner tanken på att planera saken. Det får helt enkelt bli när det blir och vädret lockar. I dag skiner solen emellanåt och temperaturen ligger på runt 20 grader. Jag tror att både jag och Daniel känner oss lite rastlösa så vi ska dra iväg och ta en "ragg", det lutar åt en fika på Rävasten, ska bara ta och göra mig redo för att visa mig för folk *s*

I går blev det en spontan kväll med girlsen. Var till Pernilla, dit även Lina, Nettan och Agneta kom. Vin, nyheter från Lina, en smågalen Tor (antar att han saknar husse), musik och en tur ner på M/S Bränna för mig och Pernilla. Där var det faktiskt en del folk, trots att det var onsdag och även en del bekanta. Kul var det! Det pratades om efterfest men det är inte riktigt min grej och jag vet inte om det blev nåt av saken heller. Jag tog apostlahästarna hem, åt lite, sminkade av mig och kröp ner i sängen. Men så är jag pigg och alert idag också!

Nu dags för bodygrooming och en tur ut i sommardagen!

Inga kommentarer: