onsdag, augusti 27, 2008

Bloggbekännelse!

Jag är död! Så trött! Och så omotiverad till ensamträning! Körde träningsscykel 4 ggr förra veckan och det blir 4 dagars träning även denna om jag får till torsdag (visst Pernilla?) och lördag (vem är på då? :)) och det är såväl tanke som ambition. Så nej, i kväll får det fasen vara...har en del annat att stå i ändå.

Så är det med det! Nya friska tag i morgon...

Nu ska jag avnjuta lite java sen ett sista ryck här, resebyråbesök och så hem och fixa middag! Sen har jag lovat att fixa med lite bilder åt en kompis i kväll och hade tänkte hinna zappa lite på TV innan jag däckar för kvällen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt, vännen. Ibland får man erkänna sig besegrad ;)
Love you :)

missj sa...

Tack, jag behövde höra det där. Det är lätt att man hetsar sig själv...*s*