onsdag, augusti 27, 2008

Skön!

Japp, det var precis hur man kan kategorisera denna kväll...

Har ätit raggmunkar, pratat lite i telefon och suger nu på ett glas rött och tänkte kika på "Girl meets cowboy" på 3:an, det är nog ungefär vad jag orkar med i kväll *s*

Det lutar åt att vi bokar flygresan via Resesäljarna då de tycks kunna skaka fram rätt ok priser, jag är skeptisk till att vi kan hitta bättre på egen hand - i alla fall inte med samma säkerhet. Den där egenhändigt bokade Luleå-Stockholmresan har alltid varit ett nervöst kapitel på våra resor, trots att vi tagit första planet. Kommer man försent så går resan åt fanders. Men bokar vi hela resan i ett paket så måste flygbolaget se till att vi kommer med på ett annat plan till destinationen kostnadsfritt.

Morgondagen inleds med ett möte kl 08 om smärthanteringsgruppen och planeringen kring denna. Nån dag i veckan skulle jag behöva ta mig till Kicks och införskaffa en ny foundation, eyeliner och mascara. Jag är snart utan och det fungerar ju inte! *s* Vet dock inte om det hinns med i morgon, möjligtvis på lunchen i och för sig...

Nu ska jag vända blicken mot TV:n...

Inga kommentarer: