onsdag, augusti 27, 2008

Åh, jag hade glömt!

Pernilla är ju upptagen i kväll, jag ser alltså ut att få köra mitt pass allena. Ska verkligen försöka peppa mig själv till det! Det är regntungt, jag är trött och har lite annat på agendan i eftermiddag - det känns som om det hade varit lätt att strunta i det där med att åka hem, byta om och åka tillbaka hit och trampa träningscykel ensam i kväll. Målet är ändå bara 30 minuter när jag är ensam...det borde jag kunna peppa mig till. Och det ska jag.

Har just lunchat, köpte en varm låda Wok på Hemköp. Den var inget vidare alls. Plockade ut köttbitarna och lämnade resten och kompletterande med en havreknäcke istället. I morgon blir det rester från dagens raggmunkar till lunch så jag slipper de "bryderierna".

Annars är det inte så mycket spännande på min front, nej...jag och Kristina hade ju pratat om att hinna med en sväng ut på Färjan i Luleå under sommaren och nu är det ju tydligen säsongsavslutning helgen som kommer så det ser mörkt ut. Vi har väl i och för sig inte sagt bu eller bä om saken ännu så vi får se....

Nu ska jag tröska mig vidare genom denna gråmulna dag!

Bjuder även idag på en SMS-historia från syrran *s*

Brunetten till blondinen: -Jag gjorde ett sånt där graviditetstest i går.
Blondinen: - Åh fan, var det svåra frågor?

Inga kommentarer: