fredag, augusti 21, 2009

Rubrikveleri - kör på snällen

Det blev en lugn fredag rakt igenom, ingen tur ut men däremot en sväng ner till Agneta och Gunnar för att umgås ett tag. Nu sitter jag med laptopen framför mig, Agneta småslumrar liggande i soffan intill med benen på Gunnars ben och de fnissar emellanåt till "Pistvakt" på TV. Det är ganska gemytligt faktiskt, även om jag också saknar den där närheten.

Jag har haft ett jäkla gissel innan jag fick mitt mobila bredband att fungera men nu tycks det gå - om än rackarns segt. Jag hoppas att det är nåt tillfälligt trassel annars får det blir ett samtal till Glocalnet på måndag. Mitt mobila bredband används sällan och aldrig men när jag vill ha det så ska det banne mig funka, i synnerhet när jag sitter mitt i Boden stad. Jag hann kasta några ord med en bekant på MSN som jag inte pratat med på länge, hon gav mig ett "utlåtande" som stärkte ett annat sådant som jag fått tidigare. Inte för att det egentligen betyder så mycket men det placerar några plåster på ett sargat hjärta i alla fall.

Inga kommentarer: