fredag, augusti 21, 2009

Yta!

(Detta är inlägget jag nämnde tidigare)

I afton har jag roat mig med att försöka samla ihop några av de vackraste celebriteterna jag känner till (jag har säkert glömt några väsentliga). Notera att Tom Cruise som jag hade en vägg totaltapetserad med bilder på inte ens finns med. Detta är enbart baserat på yta - men de tilltalar de facto mitt estetiska sinne.

De allra vackraste människor (inside out!) lever dock intill min själ och hjärta - tätt, tätt intill...


Paul Newman


Dolly Parton i ungdomens dagar - före "plastic fantastic"


Tyson


Ben Stiller


Simone McKinnon


Shemar Moore


Shawnee Harkins


Scott Speedman


Ryan Phillippe


Robert Pattinson


Portia de Rossi


Michael Greyeyes


Megan Fox


Matthew McConaughey


Martin Rolinski


Marilyn Monroe


Kim Kardashian


Jonathan Rhys Meyers


Johnny Depp


John Rzeznik


Jessica Biel


James Ford


Jada Pinkett Smith


Jackie Warner


Gina Gershon


Eva Mendes


Elvis Presley


Edward Norton


Christian Bale


Billy Wirth


Bill Kaulitz


Beyonce Knowles

Inga kommentarer: