torsdag, januari 21, 2010

Lunchtid

I morse vaknade jag med känslan av att det var antingen helg eller fredag men kom snabbt till insikt om att det bara var torsdag. Det gick faktiskt förvånande lätt att inse detta. I dag har det rullat på på jobbet under förmiddagen, det har hela tiden varit nåt. Det ena har avlöst det andra men det är bra, jag har kunnat "mata undan" allt eftersom. Sånt gillas! :)

Nu ska jag gå och luncha godmorgonvälling och smörgås med makrill. Jag blir lite less på havregrynsgröt ibland och nu känner jag att jag verkligen längtar efter vällingen. Den är så god. I eftermiddag har jag ju dessutom förmånen att bli bjuden på (en försenad/förskjuten födelsedags)middag av Pernilla, vi hade tänkt se en film och surra lite också innan jag pyser åter till Bredis för lite sömn innan veckans sista arbetsdag.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Jill sa...

Jo, det är hemskt att vakna och ligga fel i dagar, usch.
Hoppas ni får en trevlig kväll ikväll, hinner ju inte ses innan jag åker på jobbet. Kör försiktigt! Kram