lördag, april 24, 2010

Gomorgon, godmorgon hör fåglar sjunga glatt ♪♫

Idag ska jag få avnjuta premiärgrillningen för säsongen!!

Jag hade planerat för en längre sovmorgon i morse men det sket sig, jag vaknade strax efter 08 och gick upp och då hade syrran kommit hem från jobbet så jag fastnade i att prata med henne, sen började jag marinera köttet till kvällens grillning och röja i köket och sedan var jag pigg. Fast det är ju lika bra det.

Nu ska jag kolla in vad som hänt i Sverige och världen...

2 kommentarer:

Ida sa...

Hej Jenny!Så gott med grillat.
mm mums
Jag har drömt om dig att vi surrade en massa om livet och allt hur länge som helst! Mycket lustigt hur de kan bli i drömmarnas värld men de var trevligt! Hihi
Hoppas du har det bra annars och lycka till med Norge planerna och allt där till! Kram.Ida

missj sa...

Åh, Ida..vad söt du är, tack för dina välönskningar! Visst kan drömmar vara underliga ibland :)

Hoppas att ni har det toppen! *kramar*