onsdag, maj 26, 2010

Mina vänner är de riktiga juvelerna och gåvorna...


..ändå har jag fått så många till (se ovan - igen). Jag bokade in en glassdejt med K och hennes T eftersom hon var så ihärdig i sitt frågande den lilla luringen ;). Jag menade inte att låta ointresserad utan jag känner mig bara lite stressad kring allt. Nu dök ju inte "bilköparmannen" upp i kväll så det var ju lugnt ändå. Nu har jag bara slutförandet av packningen kvar och lite "kakverkstad" sen kan jag nog ta kväll. Hur som helst så kom de rackarna också med en present, ett supergulligt SNÖ-armband och en egenhändigt ihopsnickrad och finurlig liten dikt. Tack raringar!♥

Nu har jag i alla fall varit och lämnat syrran med familj på Kallax (för vidare färd mot Turkiet). De är med andra ord inte här när jag åker till Norge på fredag. Det kändes väldigt konstigt och ledsamt. Men vi klarade det alla utan tårar i alla fall. Jag är mycket medveten om att jag inte kommer att försvinna iväg från jordens yta men jag ska ändå flytta från de jag levt så tätt inpå under ett års tid, människor jag älskar och högaktar. Det blir en superförändring för oss alla som kommer att ta tid att vänja sig vid.

Jag hoppas verkligen att de får en kanonsemester för de förtjänar de verkligen!

Kom snart och hälsa på! Saknar er redan hur mycket som helst, huset känns så eländigt tomt och öde när ni är borta, det är tur att katterna är värsta busrycken här och rusar runt som små tokar ;)!

Inga kommentarer: