torsdag, maj 27, 2010

Trötter

När jag väl somnat sover jag som en stock så problemet är det dessförinnan. Dels lägger jag mig för sent för att jag har mycket att göra inför fredag och är lite "high and fly" pga det och dels störs jag av min hemska rethosta. I natt hostade jag så att jag trodde att jag skulle kräkas och klockan han återigen bli 02 innan jag somnade. Då är man (läs: jag) inte den alertaste när mobilen börjar larma 06:15.

Men nu är det bara att ta nya tag och önska bort den där, i ordets rätta bemärkelse retfulla hostan!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Kram kram kram! Till sjuklingen.

missj sa...

Tack för en hel radda kramar, jag hoppas att de tar bättre än Cocillana Etyfin - som jag inte ens tar för hostmedicin måste vara den mest overksamma medicinen ;) I kväl/natt ska jag INTE ha rethosta, det har jag bestämt ;)