tisdag, juni 01, 2010

Den vilda jakten på...det mesta!

MB är ute och jagar mördarsniglar med borettslaget medan jag sitter här i soffan och tar det riktigt piano, njuter av utsikten och scannar Finn.no efter nya fynd men just nu verkar det stiltje - inget nytt av intresse har kommit in. Kan inte "min" soffa och säng dyka upp snart!? :)

I morgon kan MB inte bli med på någon biltur då hon har ett examensjobb som ska redovisas på skolan så då drar jag direkt till lägenheten och putsar fönstrena efter jobbet, har jag ork kanske jag även tar en promenad till Kiwi (som ligger ett stenkast från lägenheten) och börjar köpa lite skafferi och kylvaror som behövs. Det ekar nämligen tom hos mig så när som på ett box flingsalt och räkorna ;) På torsdag däremot, då drar vi direkt till Høvik där vi ska leta vidare efter den där mattan.

Ha en skön kväll och sov så gott, snart vankas det sänggående för mig så att jag är redo för ännu en dag med information och namn (ska ju träffa kollegor från grannkommunerna).

2 kommentarer:

Annelie sa...

Norsk sjukvård är också rikt. De har de bra där i grannlandet.

missj sa...

Det är onekligen generösare och valfriheten är större.