torsdag, juni 17, 2010

Korvstoppningskoma

Nu ska jag vara klok och förnuftig, jag ska nämligen ta mig en dusch och krypa till kojs med laptopen i knät och läsa lite bloggar innan Blund kikar förbi.

Jag är en trött rackare om veckorna - och jag vet precis varför, det beror garanterat på korvstoppningen i hjärnan och den konstanta koncentrationen. Dagarna går alldeles för fort. Men det är kul och inspirerande och jag ser fram emot att komma in i svängen lite mer så att jag kan lägga lite tid på att utarbeta ett eget arbetssätt och kanske smyga in lite "hemrehab.-tänk" gentemot strokepatienter. Det verkar inte finnas något motsvarande här som fokuserar bortom de fysiska problemen dessa patienter kan ha. Men innan jag börjar med nåt sånt måste jag få kläm på grunden. Och det är det är just det som gör att jag är förhållandevis trött om vardagkvällarna.

...nu drar min fluffiga och sköna säng!

Sov så gott! :)

Inga kommentarer: