torsdag, juni 03, 2010

Oslo öst och Oslo väst

Jag får be om ursäkt till mina trogna läsare för den kassa uppdateringen idag, den blir dessvärre inte bättre än så här. Vi drog nämligen iväg på en drös ärenden direkt efter jobbet och har kört hur mycket som helst - känns det. Tillbaka här var vi 23:30 och nu har jag gjort mina kvällsbestyr och ska lägga mig. Jag lovade mig själv i går att jag skulle vara i säng före 01 och startar jag ett inlägg om dagen så vet jag att jag säkert passerar det igen ;) Jag får helt enkelt berätta mer i morgon. Efter jobbet åker jag hit för att äta middag med MB och E sedan drar jag till lägenheten "på riktigt"...

Natti allesammans!

2 kommentarer:

Jill sa...

Hej syrran! Har åter datakrångel, men det funkar nu med hjälp av 304 =). Hur är det snygging? Kan jag maila på din vanliga mail adress, eller har du bytt. Puss

missj sa...

Så bra att det funkar igen, tur att du har supporten några meter bort bara :) Svaret på din fråga har du ju redan fått idag ;) Puss och kram från mig. Saknar er allihop, ge Lina och Max en megabamsekram från mig!