söndag, augusti 29, 2010

Söndagskos!

Inte mycket på agendan idag, skönt! Det enda jag egentligen måste göra är packa inför morgondagens Sverigetur. Jag klev upp vid 08 och sitter nu och överväger att lägga mig på sängen och läsa en stund. Det är ett sånt där lyx som är fantastiskt att kunna unna sig! Men först ska jag nog se klart "Pimp my ride" som jag lyckats fastna i nu :)

Jag har pratat lite på nätet med några av de nya bekantskaperna från i går och gått med i deras lilla grupp, som nu med tre nya från igår, är 60 personer. Det är ett trevligt och hjälpsamt gäng, jag har stått som lite av ett frågetecken kring detta med trikken (spårvagnen), stämpling och rutter men nu tror jag att jag efter en beskrivning fått lite kläm på det.

Nu ska jag jobba vidare med att ha en så slapp söndag som möjligt - livet är hårt! ;)

Inga kommentarer: