lördag, november 27, 2010

Dumma, drumma dröm!

Om man skulle ta och pallra sig in i duschen kanske, förmiddagen har gått i sakta mak. Vaknade tidigt men somnade om efter att ha kollat igenom dagstidningarna på mobilen. Med facit i hand skulle jag ha ha låtit bli den där sista slummern för jag hann drömma så jäkla obehagligt och det kändes så verkligt att jag var tvungen att verkligen tänka till för att komma fram till om de var sanning eller dröm när jag vaknade igen. Usch! Den där känslan vill inte riktigt släppa heller men kanske lite musik och en dusch kan hjälpa.

I går fick jag ett erbjudande om att hänga med ut på byen för nåt glas i kväll, det vore såklart trevligt att hitta på nåt men samtidigt är det kallt och blåsigt ute och med tanke på att veckan varit så pass tung borde jag vara hemma och kurera mig. Jag fattar inget beslut nu (även om det känns som att jag blir hemma) utan tar det lite senare. Jag har även en preliminärförfrågan om bio i morgon med en av tjejerna vi träffade ute förrförra helgen, vi har inte bestämt nåt där heller men det är möjligt att det blir av.

Inga kommentarer: