måndag, november 22, 2010

Många bäckar små...

..blir ett hav?!

Det är nästan så att jag tror att jag har PMS men det är ju för tidigt!

Jag är bara så irriterad på små, små ting som radat upp sig...

  • julklappen jag beställt och hämtade ut idag blev fel vilket innebär att jag måste börja tjafsa med retur/byte
  • bilen vill inte starta och som följd av det får jag inte tömma min återvinningssäck som håller på att svämma över
  • byglarna i två av mina BH:s har knäckt senaste månaden och nu håller bygeln i en tredje BH på att klättra ut och spetsa mig
  • ena julstjärnan får jag inte upp för att sladden är för kort för att nå ner till uttaget på golvet (och hur snyggt är det att ha en skarvsladd hängande i fönstret, i synnerhet när man inte har några gardinlängder att dölja den med?!) Nä, det måste bli stakar eller nåt annat stående i de där fönstren!
  • telefonen ringde just när jag bestigit köksbänken för att skruva kroken till julstjärnan på plats
  • det är glitter överallt av julstjärnorna, trots att jag dammsugit
Nu ska jag i alla fall ta och fixa mig lite mat. Kanske, kanske blir jag liiiite snällare då!

Inga kommentarer: