måndag, januari 17, 2011

Måndag 17 januari

Älskade. älskade nära! Trots att jag är långt hemifrån har jag fått så mycket uppmärksamhet och omtanke på denna dag. Gratulationerna på Facebook och på mobilen har vällt in, kort har trillat ner i brevlådan, B.s fina överraskning med ett hotelldygn i Sverige och den ljuvliga blomman från Jillan med familj. Jag blev verkligen överraskad när de ringde från Nesodden blomster! Tack nära och kära för att ni är så fina♥ JAG ÄLSKAR ER!

Plötsligt hade jag fått blombud....
Som innehöll en fantastiskt vacker bukett i gammelrosa och lila
Någon som vet vad de där stora lila blommorna heter? Jag har aldrig sett dem förr.
Kort och kramcheck från mamms och papps
Edit: tack vare en floristväninnas visdom på Facebook fick jag svar på vad blomman heter, det är en orkidétyp som heter Vanda

Inga kommentarer: