tisdag, maj 17, 2011

Fröjdefull resväska

Tänka sig så mycket trevligare det är att packa upp när man har lite nytt i resväskan, denna gång blev det bl.a:

  • favoritmascaran (L'Oreals Lash Architect), 2 nya parfymer, en påfyllningsbar miniflaska för parfym (som man fick på köpet där man köpte just 2 parfymer) och en flaska rom (med muddler - för sommaren Mojitos!)

Påfyllningsbar parfymflaska för väskan - jag valde den rosa
    Moschino Light Clouds
    Elizabeth Arden Green Tea
  • fullkornvälling (jaaa, jag tycker att det är gott - och som bomull i magen)
  • 2 termosmuggar
  • allergimedicin och Panodil
  • ankelsockar
  • disksvampborste och Renzi
  • barbequesås (har inte funnit de där goda rökiga barbequesåserna här)
  • mina Spindelfri och min stegräknare som jag beställt
  • walkingskor och Skeechers (som jag bloggat om tidigare)
  • söta röda servetter med vita prickar (favoritmönstret!)
  • supergulligt kramande salt- och pepparkar (10 kr på Dollarstore!!)
Så här ser salt- och pepparkaret ut

Inga kommentarer: