onsdag, maj 18, 2011

Underbara kollegor!

Se vad som väntade på mitt skrivbord när jag kom till jobbet i morse:

Cosmos...
...och ett fint hemsnickrat kort
Mina kollegor är så himla fina, jag blir alldeles varm i hjärtat. Första arbetsdagen på ett tag har varit precis som första arbetsdagar brukar vara; en del att ta itu med. Papper, överrapporteringar och mail. Det har rört på sig lite medan jag har varit borta; ett utkast om den nya organisationen i kommunen har kommit, jag har fyllt i min medarbeiderundersøkelse och en enkät om hur vi önskar att kollektivtrafiken ska se ut i kommunen (naturligtvis passade jag på att framföra min önskan om bussar till mysiga Drøbak och en senare nattavgång från Aker brygge om helgerna), våra ID-kort är på G och sen har det såklart blivit en del prat och uppdatering. Jag hade dessutom en sån himla flax att Tone gjorde sitt första gästspel av tre hos oss, det var så himla trevligt att träffa henne igen!

Inga kommentarer: