onsdag, augusti 24, 2011

Ett par krassliga dagar

Det hela började med att Elin vaknade dålig på torsdag morgon, hon tog det och jobbade på fram till helgen. Under helgen blev hon ordentligt dålig och på söndagen började jag också känna av det. Måndag morgon vaknade jag risig värre. Efter det har det gått upp och ner, bokstavligt talat. Ena stunden varm, nästa frusen....Idag tog jag en välbehövlig promenad till Kiwi för att köpa toalettpapper och näsdukar samt till Flaskebekk Bistro för att hämta en Kylling i Ma La Saus (vi hade inte ork att laga mat). Den lilla turen, hur lång är den? 5-10 minuter? Ja, jag fick i alla fall värsta svettattacken efter den. Det är såna gånger man känner att man inte är i form!

Jag tar en dag till hemma, för tisdagen har varit en jävlig dag. Halsen är ok men febern lurar i kroppen, hoppas vara fit for work torsdag och fredag - men jag lovar inget. Inte efter hur veckan varit hittills.

Inga kommentarer: